سایت مرکز فقهی


به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اکبری شاهرودی مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با عنایات الهی و الطاف اهل بیت(علیهم السلام)، سال گذشته به ابتکار مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) و تأکیدات فقیه بزرگوار حضرت آیت الله حاج آقا محمد جواد فاضل لنکرانی، اولین نمایشگاه تخصصی پژوهشهای فقهی برگزار شد که مورد استقبال بسیار علما، اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه قرار گرفت.

حجت الاسلام اکبری شاهرودی در ادامه افزود: امسال هم پیرو درخواست‌های مکرر اساتید و پژوهشگران، این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از 23 تا 29 آذر در محلّ نمایشگاه‌های مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برقرار می باشد.

وی ادامه داد: افتتاحیه این نمایشگاه روز پنج شنبه 23 آذر ساعت 16 با حضور علما، اساتید حوزه ودانشگاه و طلاب محترم برگزار می شود. از 23 تا 28 آذر مخصوص بازدید آقایان و روز 29 آذر اختصاص به بانوان محقق و پژوهشگر دارد. ساعات بازدید از ساعت 14 الی 20 خواهد بود.

وی افزود: به یقین، اطلاع و آگاهی از پژوهش های فقهی در مسائل مستحدثه مورد نیاز جامعه و استفاده از آن در نهادهای مختلف تقنینی و اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند راهگشای بسیاری از امور و مشکلات موجود گردد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: هر شب بعد از نماز، در نمایشگاه، میزبان نویسندگان و مراکز تخصصی در نشست معرّفی کتاب خواهیم بود که در این نشست ها، جدیدترین آثار و پژوهش های فقهی معرفی خواهد شد.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در پایان، از علما، اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه و علاقمندان به پژوهش‌های فقهی، جهت بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با فعالیت های مراکز تخصصی قهی دعوت کرد.

تعداد بازدید :1129
تصاویر
کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز فقهي ائمه اطهار (ع) است.